4

رہبر معظم کا تعزیتی پیغام، میرے عزیز رئیسی خستہ ناپذیر تھے، پانچ دن عمومی سوگ کا اعلان

  • News cod : 55633
  • 20 می 2024 - 14:31
رہبر معظم کا تعزیتی پیغام، میرے عزیز رئیسی خستہ ناپذیر تھے، پانچ دن عمومی سوگ کا اعلان
رہبر معظم نے اپنے پیغام میں صدر آیت اللہ رئیسی اور ان کی ٹیم کی شہادت پر تعزیتی پیغام میں ملک میں پانچ روزہ یوم سوگ کا اعلان کیا ہے۔

وفاق ٹائمز، رہبر معظم انقلاب اسلامی آیت اللہ العظمی خامنہ ای نے صدر آٰیت اللہ سید ابراہیم رئیسی، وزیرخارجہ عبداللہیان، حجت الاسلام آل ہاشم اور مشرقی آذربائجان کے گورنر کی شہادت پر تعزیتی پیغام جاری کیا ہے۔

رہبر معظم کے پیغام کا متن ذیل میں پیش کیا جاتا ہے:

بسم اللہ الرحمن الرحیم

انا للہ و انا الیہ راجعون

انتہائی غم و اندوہ کے ساتھ عالم مجاہد، زحمت کش، امام رضا کے خدمت گزار اور عوامی صدر حجت الاسلام المسلمین الحاج سید ابراہیم رئیسی کی شہادت نما موت کی خبر سننے کو ملی۔

یہ ناگوار حادثہ خدمت رسانی کے دوران پیش آیا۔ اس بزرگ اور فداکار انسان نے اپنی صدارت کے مختصر عرصے کے دوران اور اس سے پہلے عوام، ملک اور اسلام کی مسلسل خدمت کی۔

میرے عزیز رئیسی خستہ ناپذیر تھے۔ اس تلخ حادثے میں ایرانی قوم نے ایک مخلص اور با ارزش خادم کو کھودیا ہے۔ ان کے نزدیک عوام کی خدمت اور خوشنودی جو کہ حقیقت میں اللہ کی خوشنودی ہے، اولین ترجیح تھی اسی لئے بدخواہوں کے طعنے اور ناشکری ان کی شب و روز کوشش کی راہ میں مانع نہیں بن سکی۔

میں پانچ دن عمومی سوگ کا اعلان کرتا ہوں اور ایرانی عزیز قوم کو تسلیت پیش کرتا ہوں۔ آئین کے مطابق آقای مخبر انتظامیہ کے سربراہ بنیں گے اور ان کی ذمہ داری ہے کہ مقننہ اور عدلیہ کے سربراہان کے ساتھ مل کر 50 دن کے اندر نئے صدر مملکت کے انتخاب کے لئے حکمت عملی تشکیل دیں۔

آخر میں آقای رئیسی کی والدہ اور شریک حیات اور دوسرے لواحقین اور ان کے ہمراہ شہید ہونے والوں مخصوصا جناب آقای آل ہاشم کے والد محترم کو تعزیت و تسلیت پیش کرتا ہوں اور مرحومین کے لئے رحمت الہی کا طلبگار ہوں۔

سید علی خامنہ ای

مختصر لنک : https://wifaqtimes.com/?p=55633

ٹیگز